Intrebari frecvente:
Cat costa transportul si cum se face?
Livrarea se face prin curierat rapid, direct la usa ta.
Tarif transport (nu percepem taxa pe km suplimentari pentru nici o localitate din Romania):
- Curier rapid (GLS): 17 lei;
- Prioripost (Posta Romana): 15 lei;
- Gratuit pentru comanda mai mare de 190 lei.
În cât timp ajunge comanda?
In mod normal, in 1-2 zile lucratoare comanda este la usa ta.
Exceptie fac perioadele aglomerate, unde termenul de livrare se mareste cu cel putin o zi. (Craciun, Valentine’s Day)
Atentie la sarbatorile legale deoarece de multe ori se fac punti. (ex. Sf. Maria, 15 august, pica joi. Cel mai probabil in ziua de vineri curierii nu lucreaza, punandu-ne in postura sa nu putem expedia coletul).
- Comenzile plasate pana in ora 13.00 vor pleca in aceeasi zi, urmand sa ajunga in 1-2 zile lucratoare.
- Plasezi comanda joi dupa 13.00, aceasta o sa ajunga la tine luni-marti.
- Plasezi comanda vineri dupa ora 13 – comanda pleaca luni si ajunge la tine marti-miercuri.
Am uitat să adaug un produs, îl pot adăuga ulterior?
Contacti-ne cat mai repede.
In situatia in care comanda nu a plecat de la noi vom putea adauga si produsul dorit.
Trebuie precizat faptul ca acest lucru poate amana livrarea comenzii cu o zi.
Cum pot returna un produs?
Legea este foarte clara in aceasta privinta:
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.
Insa, noi dorim ca toti clientii nostri sa fie multumiti, astfel te rugăm se ne contactezi prin email la contact@progift.ro sa analizam daca putem face ceva in aceasta privinta.
Produsul are un defect? Trimite-ne o poza cu produsul in 24h de la primirea coletului.
In cazul in care returul (motivul invocat fiind cel de defect) este acceptat, clientul trebuie sa returneze produsul la adresa noastra cheltuielile de transport fiind suportate de ProGift.
In maxim 2 saptamani de la primirea coletului returnat, ProGift va returna contravaloarea produsului direct in contul bancar al clientului.
Am greșit ceva la personalizare când am făcut comanda. Pot corecta?
În anumite situații, când produsul nu a intrat în faza de producție se pot face anumite corecții.
Te rugăm să ne contactezi pe contact@progift.ro pentru mai multe detalii.
Facturile se atașează în colet? Nu aș dori ca destinatarul să vadă prețurile.
Nu, facturile nu sunt puse fizic în colete, în nicio situație.
Noi trimitem facturile în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda.
Nu doresc să îmi creez cont. Pot face o comandă și fără cont?
Da, pe www.progift.ro se pot face comenzi și fără cont.
Completează toate datele necesare în formularul de comandă iar comanda va fi preluată cu succes.
Totuși, îți recomandăm creearea unui cont pentru a ușura procesul de comandă pe viitor.